Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Kosár
Az Ön kosara jelenleg üres!
Bankkártyás fizetés

Általános Szerződési Feltételek

 

Szolgáltató adatai:

A www.sanatopic.hu webcímen elérhető webáruházat működtető

kft saját honlapja.

Cégnév: D-assist Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

A cég székhelye: 1222 Budapest Csap utca 14/a.

A cég telephelye:

Adószám: 14494666-1-43.

Cégjegyzékszám: Cg   

 01-09-906352

Vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.

Bankszámlaszám: UniCredit Bank  10918001-00000047-39840003

 

Az aruhaz.sanatopic.hu webáruházban történő megrendelés, illetve vásárlás feltétele a webáruház Általános Szerződési Feltételeinek (a továbbiakban „ÁSZF”) elfogadása. Kérjük, figyelmesen olvassa el a webáruház általános szerződési feltételeit! Csak abban az esetben regisztráljon webáruházunkban, illetve rendeljen termékeket a rendszer segítségével, amennyiben az ÁSZF-ben közölt feltételeket maradéktalanul megértette és elfogadja. A vásárláshoz betöltött 18. életév és magyarországi szállítási és számlázási cím szükséges.

 

1.  A webáruházban forgalmazott termékek

A webáruházban az alábbi termékek kerülnek forgalmazásra:

-              kozmetikai készítmények.

 

A vásárolt termékek használata előtt feltétlenül olvassa el a termékhez mellékelt használati utasítást!

 A honlapon található információk külső forrásokból (gyártó, forgalmazó, egyéb) származnak, ezekért, illetve az ezen információk felhasználásából eredő esetleges problémákért vagy károkért az aruhaz.sanatopic.hu webáruház üzemeltetője semmiféle felelősséget nem vállal. 

2. A webáruház kezelése

A termékek kiválasztásához igyekszünk a lehető legtöbb információt nyújtani. A termékek termékcsoportokra, azon belül alcsoportokra vannak bontva, melyek megkönnyítik a keresést.

Minden termék adatlapján megtalálható annak neve, ára, kiszerelése, a gyártó neve, fotó a termékről, valamint rövid leírás a termék elsődleges jellemzőiről.

A gyártó esetenként változtathat a csomagoláson, ilyenkor a fotó eltérhet a megvásárolt termék dobozától.

 

3. A megrendelés folyamata

A webáruházban történő vásárlás előzetes regisztráció nélkül nem lehetséges, érvényes rendelés csak a vásárlás lebonyolításához szükséges információk megadását követően adható le, melyek a következők:

-              A megrendelő neve;

-              e-mail cím, telefonszám;

-              a megrendelő címe, illetve szállítási címe, ha a kettő nem azonos;

A hiányos, vagy valótlan adatokkal leadott rendeléseket érvénytelennek tekintjük, azok a rendszerből törlésre kerülnek.

A webáruház rendszerében tárolt felhasználói adatokról az ÁSZF 8. pontja („Adatkezelés”) rendelkezik.

A kiválasztott termék kosárba helyezése után a vásárlás folytatható, illetve több termék is a kosárba helyezhető. A termék kosárba helyezése nem jelenti a termék megrendelését. A kosár tartalma a vásárlás befejezéséig, illetve a rendelés véglegesítéséig tetszőlegesen módosítható, vagy törölhető.

Az internetes áruházban értékesített termékek eredete igazolt, lejárati idejük nem

rövidebb, mint 3 hónap, kivéve, ha külön nem jelöljük, hogy a termék közeli lejáratú.

A kosár tartalma a vásárlás során bármikor -  a „kosár” gombra kattintva – megtekinthető.

A webáruház kínálatából megrendelt termék készlethiányos lehet, ezért a vásárlás két lépésben történik:

1.            A megrendelni kívánt termékek kosárba helyezését követően a vevő adatainak megadása történik. Regisztrált vásárlók esetén ez automatikus, de szükség esetén tetszőlegesen módosítható. Ezután a szállítási és fizetési mód kiválasztása, majd a rendelés jóváhagyása következik.

2.            A rendelés jóváhagyása és a készlet ellenőrzése után a rendszer visszaigazolást küld a vásárló által megadott e-mail címre a megrendelt termékek valós elérhetőségéről. A sikeres megrendelésről a rendszer e-mailben visszaigazolást küld. A visszaigazolás az alábbi információkat tartalmazza:

-              A megrendelő neve, számlázási címe;

-              a megrendelt termékek felsorolása (neve, egységára, mennyisége);

-              a rendelés végösszege (fizetendő);

-              a szállítás és átvétel módja;

-              szállítási cím, amennyiben nem azonos a számlázási címmel;

-              a fizetés módja.

A megrendeléseket a nap 24 órájában fogadja a rendszer.

 

 

4. Fizetés, számla kiállítása,

A fizetés az alábbi módokon lehetséges:

  • Utánvéttel, készpénzben vagy bankkártyával a küldemény átvételekor a futárnál.
  •  Előreutalással, (Bankszámlaszám: CIB Bank 10701025-68285111-51100005 ) a közleménybe a visszaigazolásban szereplő rendelési számot kérjük feltüntetni. 

A vásárlásról a rendelés során megadott adatok alapján, a mindenkor hatályos számviteli törvény rendelkezéseinek megfelelően számlát állítunk ki.

A számlát a kiszállított/átadott termékhez csatoljuk.

5. Szállítás

Cégünk hivatalos, engedéllyel rendelkező csomagküldő szolgálat útján juttatja el a megrendelőhöz a megrendelt dermokozmetikumokat és egyéb termékeket.

A megrendelt csomagok az alábbi módon juttathatók el a megrendelőhöz:

-              Futárszolgálattal (GLS Express/Business) 

-              Pick Pack Ponttal - csak előre utalás esetén(1000 csomagpont)

 Magyarország területén bármely településen, bármilyen szállítási címre kérhető kiszállítás. A szállítási határidő a rendelés leadását követő 2-6 munkanap.

Az utánvétes csomagoknál készpénzfizetési és bankkártyás fizetés is lehetséges.

Házhozszállítás esetén a GLS nem tájékoztatja a megrendelőt a várható kézbesítési időről. Csomagpont esetén a GLS e-mail értesítőt küld, mikor a csomagot a választott csomagponton elhelyezik.

 

Szállítási díjak

A kiszállítási díjak a csomag méretétől, a fizetés módjától változhatnak (1490-1990Ft)

 

6. Elállás joga

Megrendelése során a vevő élhet a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

Internetes vásárlások esetén a vevő a szerződéstől az áru átvételét követő 14 (tizennégy) napon belül indoklás nélkül elállhat, ezt az említett határidőn belül a 45/2014. (II.26.) 22. § alapján a 2. számú mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

Elállásnál az eladó köteles a vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és szállítási költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzést követő 14 napon belül visszatéríteni.

A vevő által kifizetett összeget az eladó mindaddig visszatarthatja, amíg az elállási jogot érvényesítő vevő a terméket nem küldte vissza, vagy a visszaküldés tényét kétséget kizáróan nem igazolta.

A visszaküldött termékeket a 1098 Budapest Epreserdő utca 26/3. Fsz 3a. címre kérjük eljuttatni. Elállás esetén az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült közvetlen költségeket a vevő viseli.

 

7. Szavatosság, jótállás

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók.

Jótállás csak a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet Mellékletében felsorolt 10.000,- forintnál drágább tartós fogyasztási cikkre vonatkozik. A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását webáruházunk felé e-mailben, vagy telefonon. A reklamációt a bejelentést követő 5 (öt) munkanapon belül kivizsgáljuk. Szavatossági igény érvényesítésére két év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény estén a vevő kérheti a termék javítását, cseréjét, vagy a vételár csökkentését. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.

Az eladó a vevő nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti vevő nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, az eladott dolog megnevezését, vételárát, teljesítésének időpontját, a hiba leírását és bejelentésének időpontját, és az érvényesíteni kívánt jogot. Ezen túlmenően rögzíti a szavatossági igényre adott válaszát. A jegyzőkönyvet az eladó három évig köteles megőrizni. Jogvita esetén a vevő a Budapesti Békéltető Testület eljárását is kezdeményezheti.

A fogyasztót megillető kellékszavatossági jogok
A Ptk. 6:159. §-a alapján hibás teljesítés esetén a jogosult kellékszavatossági igényei alapján a kötelezett köteles azt javítani vagy kicserélni és ha ezekre nem vállalja vagy ennek nem tesz eleget, a vevő jogosult árleszállítást kérni, a terméket a kötelezett költségén javítani vagy – végső soron – elállni a szerződéstől.

2022. január 1-től ez annyiban módosul, hogy fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére irányuló – szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a kötelezett költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.

A jogszabályváltozáshoz fűzött indoklás szerint „ugyanakkor azon szerződések esetén, amelyek nem tartoznak áru adásvételére kötött fogyasztó szerződések közé (például az építési munkákra vonatkozó szerződés), a fogyasztónak továbbra is lehetősége van arra, hogy a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthassa vagy mással kijavíttathassa.

 

A szavatossági jogok sorrendje
Hibás teljesítés esetén tehát a jogosult követelhet javítást, cserét, árleszállítást vagy végső soron elállhat a szerződéstől. Ezeknek a szavatossági igényeknek az érvényesítése két lépcsőben történik: első körben csak a kijavítás és a csere között választhat a jogosult, nem élhet rögtön a második körös szavatossági jogaival.

Második körös szavatossági jogok
A fogyasztó akkor jogosult a vételár arányos leszállítását igényelni vagy az adásvételi szerződést megszüntetni, ha

az Eladó nem végezte el a kijavítást vagy kicserélést vagy elvégezte azt, de részben vagy egészben nem teljesítette az alábbi feltételeket,
az Eladónak a saját költségére kell biztosítania a kicserélt áru visszavételét,
ha a kijavítás vagy kicserélés olyan áru eltávolítását teszi szükségessé, amelyet az áru jellegének és céljának megfelelően – a hiba felismerhetővé válása előtt – üzembe helyeztek, akkor a kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kötelezettség magában foglalja a nem megfelelő áru eltávolítását és a csereként szállított vagy kijavított áru üzembe helyezését vagy az eltávolítás, illetve üzembe helyezés költségeinek viselését.
megtagadta az áru szerződésszerűvé tételét;
ismételt teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy az Eladó megkísérelte az áru szerződésszerűvé tételét;
a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy az adásvételi szerződés azonnali megszüntetését teszi indokolttá;
az Eladó nem vállalta az áru szerződésszerűvé tételét vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy a vállalkozás észszerű határidőn belül vagy a fogyasztónak okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja az árut szerződésszerűvé tenni.

A javítás/csere folyamata
Az Eladónak a saját költségére kell biztosítania a kicserélt áru visszavételét. Ha a kijavítás vagy kicserélés olyan áru eltávolítását teszi szükségessé, amelyet az áru jellegének és céljának megfelelően – a hiba felismerhetővé válása előtt – üzembe helyeztek, akkor a kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kötelezettség magában foglalja a nem megfelelő áru eltávolítását és a csereként szállított vagy kijavított áru üzembe helyezését vagy az eltávolítás, illetve üzembe helyezés költségeinek viselését.

A fogyasztónak az árut a kijavítás vagy kicserélés teljesítése érdekében a vállalkozás rendelkezésére kell bocsátania.

 

8. Adatkezelés

A D-assist Kft (továbbiakban: Adatkezelő) online értékesítési tevékenységével kapcsolatban kezeli a regisztrált felhasználók személyes adatait, kizárólag a megrendelések teljesítésének céljából, és a teljesítéssel kapcsolatos kötelezettsége (számlázás) teljesítése érdekében. Csak olyan személyes adatot kezel, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, és a cél elérésére alkalmas. A személyes adatokat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezeli.

Az Adatkezelő minden elvárható módon védi a regisztrált felhasználóknak a webáruházban kezelt személyes adatait.

Az adatkezelő címe: D-assist Kft., 1222 Budapest, Csap utca 14/a.

Az adatkezelő elérhetősége: blahutarich@gmail.com

Az adatkezelés jogalapja: 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 5. § (1) bekezdés a) Az érintett hozzájárulása.

A felhasználó a regisztrációnál hozzájárulását adja az általa önkéntesen megadott személyes adatainak kezeléséhez.

A kezelt adatok köre: a regisztrált felhasználók által a regisztráció során megadott a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok: Név, Elérhetőség (telefon, email), Szállítási cím, Számlázási cím.

Az adatgyűjtés célja: a megrendelések teljesítése és számlázás.

A vásárló kérelmezheti az adatkezelőnél:

-              tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,

-              személyes adatainak helyesbítését,

-              személyes adatainak törlését vagy zárolását.

A felhasználó a regisztráció során megadott felhasználói név és jelszó segítségével, a webáruház oldalaira belépve megtekintheti, módosíthatja vagy törölheti saját adatait.

Ha a felhasználó korábban megrendelést küldött el, akkor a megrendeléshez az elküldés pillanatában érvényes adatok lettek csatolva. A megrendeléshez kapcsolt személyes adatairól tájékoztatást, ezek módosítását vagy törlését az adatkezelőnél személyesen, telefonon vagy e-mailben kezdeményezheti.

Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 10 napon belül, közérthető formában, a regisztrált felhasználó erre irányuló kérelmére írásban megadja a tájékoztatást. Ha a regisztrált felhasználó kérelmét jogosnak találja, akkor haladéktalanul intézkedik a személyes adatainak helyesbítése vagy törlése érdekében.

 

9. Egyéb tudnivalók

Árak

A webáruházban a termékek adatlapjain feltüntetett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, melyek csak a termék árát jelölik, nem tartalmazzák a felmerülő szállítási költséget. A ténylegesen fizetendő összeget a rendelés végén, a „Végösszeg” pont tartalmazza.

A termékek adatlapjain szereplő mindenkori ajánlati áraink az adott pillanatban érvényes árakat jelentik, az árváltoztatás jogát a megrendelés feldolgozásáig fenntartjuk.

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról, amelyre a webshop technikai rendszerének sajátosságai miatt csak az automatikusan generált rendelést megerősítő e-mail-t követően van lehetőségünk.. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Tevékenységünkkel kapcsolatos panaszát megteheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

területi felügyelőségein is, amelyek elérhetőségét itt találja:

http://www.nfh.hu/teruleti

Fogyasztói igényével kapcsolatosan az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület

Békéltető Testületeihez is fordulhat, amelyek elérhetőségeit az alábbi linken találja:

http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html

Az adásvételi szerződés létrejötte

Ha a felhasználó megrendelést küld a webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)

A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

A szerződés magyar nyelven jön létre, a webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

 

A felelősség korlátozása

A szolgáltatótól Interneten történő megrendelés feltételezi a megrendelő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátinak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai adottságokra és a felmerülő hibákra.

A szolgáltató az alább felsorolt esetekben nem tartozik helytállással:

-              Az Internetes hálózat bármilyen működési hibájáért, ami megakadályozza a webshop akadálytalan működését és a vásárlást;

-              az Interneten küldött és/vagy fogadott, nem a szolgáltatótól származó bármilyen adat okozta problémáért;

-              bármilyen adatvesztésért;

-              bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működésének következményeiért;

-              a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.

A szolgáltatónak joga van előzetes értesítés nélkül, bármikor módosítani a webshop oldalain található információkat, vagy az oldalakon feltüntetett termékeket és árakat.

A hibás teljesítés vélelme
A Ptk. 6:158. §-a általános szabályként eddig is rögzítette, hogy „fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen”, azaz a fél éven belül a fogyasztó által felismert hiba esetén a fogyasztónak a hiba tényét kell csak közölnie és a vállalkozásnak kell bizonyítania, hogy a hiba oka a teljesítést követően keletkezett, azaz, hogy nem volt rejtett hiba. Az ellenbizonyítás sikertelensége esetén a fogyasztó élhet a kellékszavatossági igényeivel.

A 2022-es módosítás – érintetlenül hagyva ezt a főszabályt – nem minden szerződés, hanem a fogyasztó és vállalkozás között áru adásvételére vagy digitális tartalom szolgáltatására kötött szerződések esetén – úgy szigorít, hogy „Ellenkező bizonyításig vélelmezni kell, hogy az áru teljesítésének időpontjától számított egy éven belül felismert hiba már az áru teljesítésének időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem az áru természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen”, azaz az eddigi fél éves hibás teljesítési vélelmet egy évre emeli.

Egyéb rendelkezések

A jelen Általános Szerződési Feltételek a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, a Polgári Törvénykönyv, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült. Ezek mellett figyelembe vettük az elektronikus kereskedelemről szóló 2000/31/EK irányelvet, a távolsági értékesítésre vonatkozó fogyasztóvédelemről szóló 93/13/EGK irányelvet, valamint a fogyasztók jogairól szóló 2011/83. irányelvet.

Az ÁSZF feltételeket a D-assist Kft. – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban – egyoldalúan jogosult megváltoztatni, kiegészíteni. A módosított ÁSZF az internetes honlapon való közzététel napján lép hatályba. A szolgáltató internetes honlapját látogató megrendelők kötelesek rendszeresen tájékozódni jelen ÁSZF módosításai tekintetében. Amennyiben a vásárló a jelen ÁSZF módosításának hatálybalépését követően továbbra is látogatja a webshopot és megrendelést ad le, azt a szolgáltató jogosult úgy értelmezni, hogy a vásárló az ÁSZF módosítását elfogadta. 

A vonatkozó kormányrendelet 11. § (1) bekezdés m) pontja szerint a szerződés megkötését megelőzően a vállalkozás köteles világosan és közérthető módon tájékoztatni a fogyasztót – egyebek mellett – a kellékszavatosság fennállásáról és annak feltételeiről mégpedig oly módon, hogy „a kellékszavatosságra vonatkozó tájékoztatást a kellékszavatosság, a termékszavatosság és a jótállás fogalmak pontos és megfelelő használatával köteles megadni olyan módon, hogy a fogyasztó számára világos és egyértelmű legyen az e fogalmak jelentése közötti különbség”.

 Adattovábbítási nyilatkozat

Kereskedő cégneve: D-assist Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhelye: 1222 Budapest Csap utca 14/a.

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.