Válogatott bőrbarát termékek áruháza
      Kezdőlap      Regisztráció      Kosár tartalma      Rendelési feltételek      Bemutatkozás      Elérhetőségek      Árlista      Blog
Termék kategóriák
Kosár
Az Ön kosara jelenleg üres!
Bankkártyás fizetés
Rendelési feltételek:

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni virtuális áruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. Az áruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Az Interneten  történő vásárlás feltétele az adatok pontos megadása és a szerződési feltételek elfogadása.
Rendelést csak 18 éven felüli, saját címmel, telefonszámmal rendelkező személyektől, valamint cégektől fogadunk el! Más névre, címre szóló rendelést nem áll módunkban elfogadni.

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

Üzemeltetői adatok ismertetése
Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
Rendelési információk ismertetése
A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
Rendelés lépéseinek bemutatása
A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének
Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
Az elállási jog ismertetése
Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
Adatkezelési információk

1. Üzemeltetői adatok ismertetése

Elnevezés: D-assist Kft.

1188 Bp., Rózsakvarc u 4.
Cg: 14494666-1-43
Bankszámlaszám: 10701025-68285111-51100005
Telefon: +36 20 3270053


A szerződés nyelve: magyar

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása

Webáruházunk elsősorban bőrápolási termékeket, illetve ehhez kapcsolódó eszközöket forgalmaz, különös tekintettel az érzékeny, problémás bőrre.
A megjelenített termékek internetes felületen rendelhetők meg.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

A házhoz szállítás díját a szállítási mód kiválasztása után adja hozzá a program a termék(ek) árához.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

3. Rendelési információk ismertetése

A vásárlás nem kötött regisztrációhoz, de a regisztráció ajánlott az egyszerűbb ügyintézés, különösen az ismételt vásárlás esetén. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

A megrendelések feldolgozása és visszaigazolása 24 órán belül megtörténik.
A megrendelések teljesítése raktáron lévő termékek esetében postai úton történik.

 A megrendelések teljesítése raktáron nem lévő termékek esetében függ a beszerzési időtől, ilyen esetben a visszaigazolásban tájékoztatjuk a vásárlót a várható beszállításról.

A megjelenített termék képek illusztrációként szerepelnek, és eltérhetnek a valóságtól.

4. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
 

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 20 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3munkanapon belül. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

5. Rendelés lépéseinek bemutatása

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
  2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A törlés gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg, válassza a kosár frissítése gombot.
  3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
  4. Megrendelés
  5. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása (Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció)
  6. Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat.
  7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
  8. A beérkezett megrendelését e-mailben vagy telefonon minden esetben visszaigazoljuk!


Hibásan leadott megrendelés esetén kérjük, minél előbb jelezze változtatási szándékát. Amennyiben a megrendelt termékeket átadtuk a futárnak, és Ön nem veszi át a csomagot, tehát a teljesítés meghiúsul, cégünk Önre terheli a szállítási költséget. Amennyiben a hibásan leadott megrendelés a teljesített után derül ki, kérjük, küldje vissza a termékeket hiánytalan, sérülésmentes állapotban és cégünk visszafizeti a vételárat.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, amennyiben az átvétel az Ön hibájából hiúsul meg, a visszaszállítás díját a megrendelőre, tehát Önre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

6. A megrendelt termék kifizetésének lehetőségei

A megrendelt termék kifizetése történhet:

bankkártyával
előre utalással

7. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása

A megrendelések teljesítése raktáron lévő termékek esetében postai úton történik.

 A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.


8. A postai költségek

A postai költségeket a mindenkori postai díjszabás alapján számítjuk ki.


9. Garanciális feltételek, teendők ismertetése

A garancia időtartama elektromos készülékek esetében 12 hónap.
Kozmetikai termékek esetében a terméken vagy csomagolásán találja meg a lejárati időt.

Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén.

-----------------------------------------------------------------------------------


Köszönjük, hogy termékünket választotta. A Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 199. évi IV. törvény (a továbbiakban Ptk.) 248 §-ában foglaltakra figyelemmel, a 151/2003. (IX.22 ) Korm. rendelet szabályai szerinti jótállási kötelezettséget vállalunk a vásárlás napjától számított 12 hónapig.
A jótállási kötelezettség teljesítése a forgalmazót terheli. A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti. A jótállás a fogyasztó a törvényből eredő jogát nem érinti. Fogyasztónak minősül: a gazdaság vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból ( Ptk 685. § d. pont) a forgalmazóval szerződést kötő személy. Amennyiben a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot (számlát), úgy a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni (a 49/2003. (Vil.30.) GKM rendelet 2. § -a)   Javasoljuk, hogy a termék megvásárlásakor kapott megfizetésre vonatkozó bizonylatot, jótállási jegyet a szavatossági igény (Ptk 305. § -311/A-ig, 685§ e. pont). 49/2003. (VII.30.) GKM rendít) érvényesítése érdekében is őrizze meg.  Jótállási igény a vásárlást igazoló számla és a jótállási jegy. A vásárló a jótállási igényét  jótállási jeggyel és számlával együtt érvényesítheti. Elveszett jótállási jegyet nem tudunk pótolni. Jótállási, javítási munkát kizárólag csak az érvényes jótállási jegy alapján végezhet a feltüntetett javító szerviz. A jótállási jegyen történő bármilyen javítás, törlés, vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után. Ha a vásárló a termék rendeltetésszerű használata mellett bekövetkező meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét, a forgalmazó köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Javasoljuk, hogy a termék használatba vétele előtt feltétlenül olvassa el és tanulmányozza a kezelési-használati utasítást. Gyártási, összeszerelési hibából származó jótállási javítás iránti igényt a jótállási jegyen felsorolt javítószolgálatnál közvetlenül is lehet érvényesíteni. A gyártási hibás termék átvételének és kiadásának feltételei:

A használat során keletkezett szennyeződésektől megtisztított terméket szabad csak átadni.
A hibás alkatrész kicserélése esetén csak új alkatrész építhető be.
A szerviz köteles a hibás termék átvételekor átvételi elismervényt, vagy azzal egyenértékű sorszámozott garanciális munkalapot kiadni. Az átvételi elismervényen, a munkalapon a következő adatokat kell feltüntetni.

  • A bejelentés és átvétel napját
  • A termék típus számát, megnevezését, gyártási számát
  • A termék általános állapotára utaló megállapításokat, a vásárló által bejelentett hibát vagy kifogást
  • Az átvett tartozékok, okmányok jegyzékét
  • A kijavítás várható időpontját

4. A gyártási eredetű hiba elhárítása után: a javítás módját, a beépített alkatrész cikkszámát, a javítás befejezésének időpontját a garanciális munkalapon rögzíteni kell.

5. A javítószolgálatnak törekednie kell arra, hogy a termék kijavítását 15 napon belül végezze el. Termékcsere esetén a hibás fogyasztási cikket és annak összes tartozékát, kezelési utasítását a szerviz veszi át. Törött, sérült, hiányzó tartozékok árát a vásárlónak kell megfizetnie.

6. A kijavított terméket kipróbálva, üzemképes állapotban kell kiadni. A jótállási jegy javító szelvényére a szerviz köteles beírni: a javítási igény bejelentésének és a javításra átvétel időpontját, a hiba okát és a javítás módját, a megjavított termék visszaadásának időpontját, a jótállás - a kijavítás időtartamával meghosszabbított- új határidejét.

A jótállási igény nem érvényesíthető:

  • A termékhez kapott kezelési utasítástól eltérő használatra, átalakításra, helytelen tárolás és szállítási sérülés miatt a sérült részekre, elemi kárra vagy egyéb nem gyártási eredetű hibára a jótállás nem vonatkozik
  • Olyan hibára, amely az előírt rendszeres karbantartás hiánya miatt keletkezett
  • Szakszerűtlen javításból származó hibára, amelyet nem a kijelölt és javítással megbízott szerviz okozott.
  • A kopó alkatrészek természetes kopása, elhasználódása esetén
  • A termék üzembe helyezését, karbantartását a szerviz külön költség felszámolása mellett végzi el
  • A javítószolgálat nem kötelezhető a használati utasításban előirt karbantartások garanciában történö elvégzésére
  • Az eredetitől eltérő tartozékok csatlakoztatása által okozott  kárért

A jótállási jegy címjegyzékében történt változásokról e-mail útján információt adunk és tájékoztatjuk a lakóhelyéhez legközelebb lévő új szerviz elérhetőségéről.

A D-Assist Kft., mint importőr és forgalmazó minden felelősséget elhárít az előre nem látható, következmény jellegű, vagy különleges károkért. Minden garancia - beleértve az előzőeket, de azokra nem korlátozva - a megfelelő működési és piacra viteli garancia is, a vásárlás dátumától számított maximum 1 évre korlátozódik. Az általunk értékesített készülékeket sorozatszám alapján tartjuk nyilván, így kérjük hiba bejelentéskor jelezze felénk a készülék sorozatszámát is.

A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

10. Az elállási jog ismertetése

Elállás jogának rövid ismertetése:
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót:

Higiéniai termékek, vitaminok, kozmetikumok esetén amennyiben már kibontásra került a termék!

Elállás jogának részletes ismertetése a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény alapján.

A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (a továbbiakban: Fvtv.) 55. §-ának e) pontjában foglalt felhatalmazás alapján a következőket rendeli el:

1. § (1) A rendelet hatálya arra a szerződésre terjed ki, amelyet gazdálkodó szervezet vagy magyarországi fióktelepe útján külföldi székhelyű vállalkozás (a továbbiakban együtt: gazdálkodó szervezet) és fogyasztó köt egymással a gazdálkodó szervezet áruértékesítő, illetve szolgáltató tevékenységi körében kizárólag egy vagy több távközlő eszköz használata útján (távollevők között kötött szerződés).

(2) A rendelet akkor alkalmazható, ha külön jogszabály a rendelet hatálya alá tartozó szerződésről eltérően nem rendelkezik.

(3) A rendelet hatálya nem terjed ki: a) a pénzügyi szolgáltatási és a kiegészítő pénzügyi szolgáltatási, a biztosítási és a biztosításközvetítői, a befektetési szolgáltatási és a kiegészítő befektetési szolgáltatási tevékenységgel kapcsolatos szerződésre, valamint az önkéntes kölcsönös biztosító pénztári és a nyugdíjpénztári szolgáltatásokkal kapcsolatos szerződésre;

b) automatából történő értékesítésre;

c) nyilvános távbeszélő állomás igénybevétele útján a távbeszélő szolgáltatást nyújtó szervezettel kötött szerződésre;

d) az építési szerződésre;

e) ingatlan tulajdonjogának vagy ingatlanra vonatkozó más jog megszerzésére irányuló szerződésekre, kivéve a bérleti szerződést;

f) az árverésen kötött szerződésre.

(4) A mindennapi fogyasztásra szolgáló áruk rendszeres házhoz szállítására vonatkozó szerződésre kizárólag a 7. § (2)-(3) bekezdése, a 8-

11. § alkalmazható, az utazási szerződésre és az ingatlanok időben megosztott használati jogának megszerzésére irányuló szerződésre pedig kizárólag a 9. § alkalmazható.

(5) E rendelet alkalmazásában távközlő eszköz: bármely eszköz, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, az automata hívókészülék, a rádió, a videotelefon, videotex (mikroszámítógép képernyővel) billentyűzettel vagy érintőképernyővel, az elektronikus levél (e-mail), a távmásoló (telefax) és a televízió.

2. § (1) A gazdálkodó szervezet a szerződés megkötése előtt kellő időben köteles a fogyasztót tájékoztatni:

a) a gazdálkodó szervezet cégnevéről (nevéről), székhelyéről (lakóhelyéről), a külön jogszabályban meghatározott nyilvántartásba vételi számáról, adószámáról és telefonszámáról;

b) a szerződés tárgyának lényeges tulajdonságairól;

c) az ellenszolgáltatásról, beleértve az ellenszolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb fizetési kötelezettséget is;

d) szükség szerint a szállítás költségéről;

e) a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről;

f) az elállás jogáról (4-5. §);

g) a távközlő eszköz használatának díjáról, ha azt az alapdíjtól eltérően állapítják meg;

h) az ajánlati kötöttség idejéről;

i) a szerződés legrövidebb időtartamáról olyan esetben, amikor a szerződésben foglaltak teljesítésére folyamatosan vagy ismétlődően kerül sor.

(2) A gazdálkodó szervezet az (1) bekezdés szerinti tájékoztatási kötelezettségnek egyértelműen, közérthetően és pontosan, az igénybe vett távközlő eszköznek megfelelő módon köteles eleget tenni.

(3) Ha a gazdálkodó szervezet telefonon tesz szerződéskötésre ajánlatot a fogyasztónak, annak kezdetekor köteles közölni legalább cégnevét (nevét), székhelyét (lakóhelyét) és telefonszámát, valamint a fogyasztó figyelmét kifejezetten fel kell hívnia szerződéskötésre irányuló szándékára.

3. § (1) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztót a szerződés megkötése előtt kellő időben, de legkésőbb a szerződés megkötésekor a

2. § (1) bekezdésének a)-f) pontjában foglaltakról írásbeli tájékoztatóval vagy más, a szóbeli tájékoztatást megerősítő dokumentummal (a

továbbiakban együtt: írásbeli tájékoztató) ellátni.

(2) Az írásbeli tájékoztatónak az (1) bekezdésben előírtakon felül tartalmaznia kell:

a) a 4. § szerinti elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit, ideértve a 4. § (5) bekezdésében, a 6. §-ban és a 7. §

(3) bekezdésében foglaltakat, továbbá azt az esetet is, amikor a fogyasztót az 5. § alapján az elállás joga nem illeti meg;

b) a gazdálkodó szervezet azon telephelye (fiókja) vagy egyéb szervezeti egysége címét, ahol a fogyasztó kifogásait érvényesítheti;

c) a szavatosság, illetve a jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatás (alkatrészellátás, javítószolgálat) biztosítását;

d) a szerződés megszüntetésének lehetőségét, ha az határozatlan időre szól, vagy tartama az egy évet meghaladja.

(3) Az (1)-(2) bekezdésben foglaltak nem alkalmazhatóak távközlő eszköz útján egyetlen alkalommal nyújtott olyan szolgáltatás esetében, amelynek ellenértékét a távközlő eszköz üzemeltetője részére kell megfizetni. A fogyasztót azonban ilyen esetben is tájékoztatni kell a gazdálkodó szervezet (2) bekezdés b) pontjában meghatározott címéről.

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.

(2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

(3) Ha a gazdálkodó szervezet nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja.

(4) Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.

(5) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot

a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;

b) olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac gazdálkodó szervezet által nem irányítható ingadozásától függ;

c) olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;

e) hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;

f) szerencsejáték-szerződés esetében.

6. § (1) Ha az áru árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben a gazdálkodó szervezet által nyújtott kölcsön [Fvtv. 2. § d) pont] fedezi, a fogyasztó 4. § szerinti elállási jogának gyakorlása a fogyasztási kölcsönszerződést is felbontja.

(2) A fogyasztó a gazdálkodó szervezetnek a fogyasztási kölcsönszerződés felbontásából eredő kárát nem köteles megtéríteni, és tőle kamat vagy egyéb költség sem követelhető. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti a fogyasztótól a kölcsönszerződés megkötéséből eredő kárának megtérítését, feltéve, hogy a kölcsönszerződésben ezt a kár elemeinek és összegszerűségének meghatározásával kifejezetten kikötötte, és a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

(3) Az (1)-(2) bekezdésben foglaltakat kell megfelelően alkalmazni, ha az áru árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben harmadik személy által nyújtott fogyasztási kölcsön (a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 1996. évi CXII. törvény 2. számú melléklete III. 5. pont) fedezi, feltéve, hogy a fogyasztási kölcsönszerződés a pénzügyi intézmény és a gazdálkodó szervezet előzetes megállapodásán alapul. A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó elállásáról a pénzügyi intézményt haladéktalanul értesíteni.

7. § (1) A felek eltérő megállapodása hiányában a gazdálkodó szervezet a fogyasztótól kapott felszólítás kézhezvételétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

(2) Ha a gazdálkodó szervezet a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a fogyasztót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a fogyasztó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a gazdálkodó szervezetet nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

(3) Ha a gazdálkodó szervezet a szerződésben meghatározott módon helyettesítő áruval, illetve szolgáltatással teljesít, a 4. § szerinti elállási jog gyakorlása folytán az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a gazdálkodó szervezetet terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő áruval, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a gazdálkodó szervezet egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.

8. § (1) A gazdálkodó szervezet nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan árut értékesít, illetve olyan szolgáltatást nyújt, amelyet korábban a fogyasztó nem rendelt meg.

(2) A fogyasztó nyilatkozatának elmulasztása esetén sem lehet vélelmezni a gazdálkodó szervezet ajánlatának - hallgatólagos - elfogadását.

9. § (1) A fogyasztó kifejezett hozzájárulása szükséges ahhoz, hogy a gazdálkodó szervezet a szerződéskötés céljából automata hívókészüléket, illetve távmásolót (telefaxot) használjon.

(2) Ha külön jogszabály eltérően nem rendelkezik, a gazdálkodó szervezet a fogyasztó kifejezett tiltakozásának hiányában használhat olyan, közvetlen kapcsolatot lehetővé tevő távközlő eszközt, amely nem tartozik az (1) bekezdés hatálya alá.

10. § A gazdálkodó szervezetet terheli annak bizonyítása, hogy a rendeletben meghatározott tájékoztatási kötelezettségének eleget tett, a határidők betartására vonatkozó előírásokat megtartotta, valamint a fogyasztó 9. §-ban előírt hozzájárulását beszerezte.

11. § (1) A fogyasztó a rendeletben meghatározott jogáról érvényesen nem mondhat le.

(2) A rendeletben foglaltaktól csak a fogyasztó javára lehet eltérni.

12. § (1) Ez a rendelet 1999. március 1-jén lép hatályba, rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni.

(2) E rendelet hatálybalépésével egyidejűleg a házaló kereskedésről szóló 44/1998. (III. 11.) Korm. rendelet 4. §-ának (1)-(2) bekezdésében a "nyolc napon belül" szövegrész helyébe a "nyolc munkanapon belül" szövegrész lép.

(3) Ez a rendelet a Magyar Köztársaság és az Európai Közösségek és azok tagállamai között társulás létesítéséről szóló, Brüsszelben, 1991. december 16-án aláírt Európai Megállapodás tárgykörében, a megállapodást kihirdető 1994. évi I. törvény 3. §-ával összhangban az Európai Parlamentnek és a Tanácsnak a távolban kötött szerződések tekintetében a fogyasztók védelméről szóló 97/7/EK irányelvével összeegyeztethető szabályozást tartalmaz.

11.Elállás jogának gyakorlásának a menetének ismertetése.

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon.

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (Egyeztetés alapján a visszafizetés történhet személyesen is, illetve postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

Amennyiben a vásárló e-mailben vagy telefonon jelzi elállás szándékát és az a fent részletezett 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletben megfogalmazottak szerint jogos, cégünk e-mailben vagy telefonon 24 órán belül jóváhagyja az elállási igényt, és e-mailben vagy telefonon tájékoztatja vásárlót az elállás menetéről.

Elállás esetén az összes tartozékot illetve a garancia levelet is vissza kell juttatni az eladóhoz.

Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót:

Higiéniai termékek, vitaminok,  kozmetikumok esetén amennyiben már kibontásra került a termék!

12.Adatkezelési információk

Webáruház üzemeltetéséhez kapcsolódó adatkezelés során gyűjtött személy adatokat csak a szolgáltatás (adásvétel) teljesítéséhez (pl. postázás, számlázás) használjuk fel.

A webáruház használata során a D-Assist Kft.részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben, ha a D-Assist Kft  alvállalkozója. (Pl: Magyar Posta, illetve a webáruház technikai üzemeltetője). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).
Ezen adatokat a D-Assist  kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a D-Assit Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Kft. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban üzenetküldőnkön keresztül.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a D-Assist Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.